tirsdag 5. august 2014

Sommerferie, snoping og alt om håndarbeidet

I sommer var jeg så heldig å bli kontaktet av Tone Irèn fra symagasinet, som lurte på om jeg ville være med som månedens bloggprofil. klart jeg ville bli med, utrolig spennende. Og nå er det komt i butikken for de som vil kjøpe det! Du finner det på narvesen eller http://altomhaandarbeide.no/Symagasin.1311.aspx. Der kan du også lese bladet online! :-)

 

Eg har vært på ferie i portugal i sommer. Fantastisk ferie, opplevd mye og sett mange steder. Har shoppet hobbysaker også, store knapper og innsats til lommebøker, kabinkroker og klemmer. Gleder meg til å teste ut.

20140805_103529

Her er litt av feriebildene mine…<3 Portugal <3

Instagram photo by retrolillis - 26 grader i vannet i #portugal :-)Instagram photo by retrolillis - Herlige skogstier i #portugalInstagram photo by retrolillis - Beautifull streets in #portugalInstagram photo by retrolillis - Husets #bacalhau. ..fantastisk godt! #portugal :-)Instagram photo by retrolillis - #portugal :-) Instagram photo by retrolillis - #lillis i farta...huhei hvor d går i #portugal :-)

 

Fortsatt god sommer! Hilsen Lilllis

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...