fredag 2. mai 2014

Tid for noe gøy!!! Kulturdager i Arna

 

Kommende lørdag (3.mai 2014) holder jeg åpent syrom! :-) Det er kulturdager i Arna og Industrihuset i Ytre arna sentrum, med adressen fabrikkvegen1, holder åpent hus. Da kan alle som holder til i de ulike lokalene få vist hva de holder på med. Jeg leier et lokale der som jeg bruker til syrom. Det er fantastisk deilig å ha et eget sted å komme til, enten når jeg trenger litt tid for meg selv, eller vil være der med venner eller familien. Jeg har jo så klart litt ting og tang for salg, så her er en gyllen mulighet til å kjøpe noe unikt og gøyalt ;-)

Velkommen skal du være uansett om du bare vil komme innom for en prat, er nysgjerrig på hvordan mitt syrom ser ut eller om du vil kjøpe noe! God helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...