søndag 15. august 2010

Awarder! :-)

Jeg har vært så heldig å få to awarder, en fra Rockefår og en fra SiJo: Tusen takk! Det er bare superkoselig og jeg er veldig takknemlig!

awardbb

Litt om meg:

- jeg er firebarnsmor og husmor

- jeg er utdannet lærer og innimellom underviser andre som vil lære å sy!

- jeg bor i et lite koselig hus men har alltid ønsket meg et digert hus på landet.

- jeg elsker å være kreativ på alle mulige måter.

- jeg elsker å danse og synge, ta bilder og lage kaker og spise kaker :)

- jeg liker å le og være barnslig, håper jeg vil være det til jeg dør!

-jeg er lykkelig!

AwardTing som gjør meg glad:

- Barna mine. Når ungene er lykkelige er jeg lykkelig!

- når jeg får sy blir jeg glad, sy er meditasjon

- Når mannen gjør husarbeid blir jeg glad…og det gjør han ofte :-)

- når barna sier de er glad i meg, smelter jeg

- sol gjør meg glad!….og såklart: SJOKOLADE….!

 

Jeg sender videre awarden til disse inspirerende bloggerne:

Herene design

Fru Jansen

Tulletrolle

Groovybabyandmama

Alle disse bloggene er verd et besøk, for de gir mye inspirasjon og det er flinke damer!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...