søndag 25. april 2010

Tøybleier :)

Jeg har sydd en gjør-det- selv-pakke fra cethodesigns Derfra er den brune og den med troll. Det er lommebleier. dvs at det er en åpning til å putte i innlegg. På bildene er innleggene inni bleien. Den brune har fått bambusfrotte til innerstoff, ytterstoffet er pul. syns denne frotteen er heeeeelt fantastisk myk, så dette må være en god bleie tenker jeg å ha på. Den med troll har et annet innerstoff, coolmax tror jeg det heter, skal absorbere fuktighet.
De var egentlig ikke så vanskelige å sy, og de ser så søte ut så gleder meg til å prøve de! disse to er størrelse M
Den lilla er også sydd etter samme oppskrift som i pakken fra de to andre, men her har jeg brukt babyfleece(microfleece) og lyselilla pul(også fra cethodesigns) denne er størrelse xl, for tenkte at jenten min på 3 skulle få være testkanin om natten da skal jeg putte i masse innlegg

  SSC_0461  SSC_0460SSC_0465SSC_0467

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...