mandag 3. august 2009

Er høsten her nå?

Om høsten begynner jeg alltid på nytt på en måte. Vil alltid forbedre meg, gjøre nye ting osv. Nå har jeg funnet ut at jeg skal begynne med yoga! :) har egentlig tenkt på det ganske lenge, for syns ikke vanlig helsestudio eller jogging har fungert for meg. Er så stiv og støl, så tøy og bøy må da være bedre enn hopp og sprett og pumping? jeg prøver også å få vekk det som kalles stress. Har alltid sett på meg selv som en person som aldri stresser....tenk at jeg kunne ta sånn feil...hehe...men som sagt, så liker jeg ikke stress, og vet at jeg må gjøre noe for å få et roligere sinn, så da prøver vi yoga. Jeg tenker også at om en har vondt et sted, f.eks om ryggen verker, så er det ofte grunnen til at en er sur en dag, sånn er det med meg i hvert fall. så jeg skal prøve å få en myk og avslappet kropp full i energi. nå får vi se om det fungerer!

Her er link til et program som varer en times tid. veldig deilig, så prøv i vei om du er inspirert!

Yoga

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...