lørdag 18. april 2009

juhuuu, loppemarket here I come!!!:)

Jeg har vært på loppemarked i dag, er åresvis siden sist faktisk, selv om jeg elsker loppemarkeder. Men nå var det ett i nærheten, så da grep jeg sjansen!

Stoffene jeg fikk tak i, to barnegardiner med landskap, fire meter ubrukt stoff(det hvite med oransje ruter med blomster inni) en oransjeblomstrete gardin, to duker(en grønn og en oransj) et brunt smårutete sengetøy, en liten kvadratisk duk med jordbær, en liten blå/gulblomstrete duk og et brunblomstrete putetrekk....alt for 100 kr tilsammen :)


















Og så en koffert














og oppi kassen....














Hurra!!! Denne fikk jeg for 60 kroner. Er så fornøyd. her var det oppskrifter fra barn til voksen, i skikkelig 60-tallsstil. så mye fint. Og så var det ett mønsterark for hvert mønster(i stedet for 100 mønstre på ett ark...som kan være litt stress...) Helt supert, og så fint sortert...
Nei, jeg sier meg veldig fornøy med dagens fangst...er ett skritt nærmere en kjole til meg selv nå...På mandag er det stoff og stil neste...hihi...

3 kommentarer:

LilleLeo sa...

Dæven! :dåne: FOR en herlig koffert! Og så mye fine stoffer du fikk fatt i!

Lillian Risholm sa...

Ja, sant?! er ganske fornøyd egentlig:D

hverdags-mamma sa...

For en fantastisk fangst!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...