mandag 16. februar 2009

En flott dag!

Dagen startet med en tur til barnehagen med de to eldste. Det var litt av en tur. det var klink is, og vi skled sidelengs ned bakkene, en vogn, tre barn og en voksen som burde hatt pigger på skoene...vi skulle ikke gått ut i det hele tatt....jaja...vi kom oss helskinnet frem, og helskinnet tilbake.:) så bakte vi boller, minsten og jeg...og de var jammen gode. prøvde noe nytt jeg leste på gjærpakken...hadde egg i bollene...det har jeg aldri prøvd før, men de var kjempegode!!!



















Og så når minsten sov( hun sov leeeeng i dag:)) fant eg frem stoff og sydde en genser til guttungen og en kjole til eldstejenten.




Genseren har mørkeblå armer og rygg i joggebuksestoff, mens fremsiden er ribb/jersey. og så har jeg brukt regnbuejersey i halsen, armene og i livet. syns det pyntet opp en god del. Guttungen elsket den!!! Jippi!!!














Kjolen er sydd av litt tykt stoff, vet ikke helt hva det heter, men er vanlig å bruke til gensere og bukser(har et utrolig mykt lag på innsiden). Den har fått kengurulommer og alvehette. Var litt spent på om hun likte den, for blått er uvanlig for henne å bruke, hun er rosa/lilla-jente. Men pyntet med litt hjerter, og ja, hun digget den! Jippi!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...