onsdag 24. september 2008

En fantastisk gave!

Jeg var så heldig å få en hyggelig telefon fra en dame som hadde sett meg på et marked, der jeg satt og sydde. hun lurte på om jeg var interressert i stoff. Ja, kjempegjerne! var mitt svar, og jeg møtte henne på min favorittkafè i bergen, Muffin og Hekkel. Jeg fikk ikke akurat lite...hehe, jeg fik syv sekker med masse forskjellig. Det var helt fantastisk, bedre enn på julaften...hihi.
her ser dere sekkene:
Jeg måtte smugtitte litt i kafeen, var sååå spent...og det så lovende ut. og da jeg kom hjem....jeg var helt i hundre, og er fortsatt ikke helt kommet over det...Tuuuuusen takk snille dame! Nå kan jeg sy for harde livet!
Og sånn så det ut da jeg fikk lagt det utover stuegulvet:



2 kommentarer:

tonesam sa...

Oj, heldiggris!! Håper du har plass til å oppbevare dette her da, hehe, eller så må du syyyyy det vekk i en fart! Og kjempesnill dame!

Lillian Risholm sa...

hehe..ja, du sier noe der. heldigvis har vi et skap/kott i trappen, som var ganske fullt av skrot, men som jeg nå har ryddet helt tomt og fyllt opp med alt dette. jeg har sortert i ulike kasser, så nå er alt lett tilgjengelig viss jeg skal sy...har en masse å sy nå ja...hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...