mandag 25. januar 2010

Hurra en Award til meg!!!

Jeg er så heldig at jeg har fått en award fra jojohjemmesydd :) tusen takk! det varmer å få!




















Da er reglene sånn at jeg skal skrive 7 personlige ting om meg selv og sende den videre til 7 kreative bloggere!

1. Jeg heter Lillian Risholm
2. Jeg er 28 år
3. Jeg er gravid med mitt 4.barn!
4. jeg elsker å være kreativ hver dag, så blir en del sying og annet dill.
5. Jeg er hjemmeværende husmor på dagtid og elsker det!
6. Jeg underviser av og til på diverse sykurs på kveldstid, drømmejobben!
7. Jeg er samboer med en fantastisk mann som jeg drømmer om å gifte meg med!!!





Jeg vil gjerne sende videre til:
LilleLeo: fordi hun bare er råflink og unik!
Silli: fordi hun stadig imponerer med de kuleste ting!
Prinsesse Vilikke: fordi hun er så flink og lager nydelige ting!
Majas hobbykrok:fordi den er så koselig og med masse flotte ting!
Alvens nettbutikk: fordi jeg sukker når jeg ser de nydelige tingene her inne!
Tulletrolle: fordi jeg en dag kom over en blogg som var bare knallsøt!
Fru Jansen: fordi jeg stadig må inn å se hvor mye fint det er her, bl.a fantastiske kjoler!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...